Polityka prywatności

Kategorie

Polityka prywatności

100% bezpieczna płatność

Wybierając jedną z bezgotówkowych form zapłaty mogą być Państwa pewni, iż Państwa pieniądze są w pełni bezpieczne. Dane dotyczące numerów nigdy nie trafiają do sklepu. Klient zaraz po wybraniu jednej z najdogodniejszych dla siebie form płatności przekierowywany zostaje na stronę dotyczącą przelewów w swoim banku.
Transakcje dokonywane kartą kredytową obsługiwane są pomocą systemu przelewy24.
Certyfikat SSL zapewnia ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną, umożliwia szyfrowanie dowolnej usługi świadczonej przez Internet. Dzięki temu zabezpieczeniu nie ma możliwości przechwycenia danych przekazywanych za pośrednictwem witryny internetowej. Użytkownicy strony mają absolutną pewność, że łączą się bezpiecznie z właściwym serwisem. W systemie Przelewy24 wykorzystywany jest certyfikat bezpieczeństwa SSL ‑Thawte Technologies Inc. Certyfikaty Thawte są rozpoznawane jako godne zaufania przez wszystkie przeglądarki internetowe.


Zwrot pieniędzy

Zwrot pieniędzy wynikający z odstąpienia od umowy lub reklamacji zostanie dokonany po weryfikacji przesyłki zwrotnej przez TAKSICOM.Zwrot nastąpi wyłącznie po złożeniu stosownej dyspozycji ze wskazaniem numeru konta bankowego Klienta.


Wymiana wewnątrzsklepowa

Wymiana wewnątrzsklepowa możliwa jest po konsultacjach z obsługą sklepu mailowo: sklep@imamywszystko.pl – podając w tytule numer zamówienia, lub telefonicznie: 506-696-378


Płatności

Płatność przy dostawie

  • 25 zł z VAT (firma kurierska) – dla paczek do 25 kg o wymiarach max. 1,4 x 0,6 x 0,6 m
  • 45 zł z VAT (firma kurierska) – dla paczek do 25 kg o wymiarach powyżej 1,4 x 0,6 x 0,6 m
  • 60 zł z VAT (firma kurierska) – dla paczek powyżej 25 kg o wymiarach max. 1,4 x 0,6 x 0,6 m 
  • 160 zł z VAT (firma kurierska) – paleta, paczki powyżej 25 kg, których suma 3 wymiarów (wys. x szer. x gł.) przekracza 300 cm

Bezpłatna dostawa

Bezpłatna dostawa obowiązuje przy zamówieniu powyżej 600 zł i następuje firmą kurierską.

Dane osobowe

1. Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L 119, 4 maja 2016, s. 1-88).
2. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane osobowe Klienta, jest TaksiCom Kamil Stępiń z siedzibą przy ul. Leskiego 19/20 w Gdańsku (80-180) (dalej zwany TAKSICOM) operator internetowej platformy handlowej dostępnej pod adresem www.imalujemy.pl, www.ipomoce.pl, www.imamywszystko.pl (dalej: sklep internetowy) . Adres pocztowy do administratora danych jak podano wyżej. Telefon do kontaktu: 58 535 54 09, adres email: sklep@imamywszystko.pl.
3. Dane osobowe zostały podane przez Klienta podczas procesu składania zamówienia a składają się na nie m.in.: imię i nazwisko, adres email login, hasło, adres, NIP, nazwa firmy, identyfikator internetowy, dane o lokalizacji, numer telefonu.
4. Dane osobowe zbierane są za pośrednictwem plików cookies i wynikające z aktywności Klienta w sklepie internetowym.
5. Dane osobowe są przetwarzane ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej na odległość z Klientem, m.in. do:
• transakcji i płatności za towary sprzedane w sklepie internetowym;
• zakładania i zarządzania kontem Klienta lub kontami, oraz zapewnienia obsługi konta Klienta, transakcji i rozwiązywania problemów technicznych;
• obsługi reklamacji, odstąpienia od umowy;
• obsługi zgłoszeń przez formularz kontaktowy;
• kontaktowania się z Klientem;
• marketingu i promocji produktów oferowanych przez TAKSICOM;
• celów administracyjnych, statystyk, raportowania wewnętrznego w TAKSICOM
• celów podatkowych i rachunkowych.
6. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie poprzez informację mailową bądź telefoniczną.
7. Klient ma prawdo dostępu do swoich danych, do ich edytowania bądź usunięcia.
8. Klient ma prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez TAKSICOM danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Klient ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, gdy:
• Przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której Klient się znalazł
• dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.
10. Dane osobowe są lub mogą być przetwarzane przez:
• pracowników i współpracowników TAKSICOM, którzy muszą mieć dostęp do danych;
• podmioty przetwarzające w imieniu TAKSICOM dane osobowe i uczestniczące w wykonaniu czynności związanych z umową zawartą między TAKSICOM a Klientem, tj.:
o producentów, świadczących wsparcie techniczne, reklamacyjne;
o podmioty wspierające TAKSICOM w procesie obsługi klienta;
o podmioty obsługujące systemy administracyjne sklepów internetowych, w tym dostawcy usług hostingowych
o podmioty świadczące usługi prawne i rachunkowe dla TAKSICOM;
o podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską;
o organy administracji publicznej, jeżeli wynika to z przepisu prawa, decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądowego.
11. Dane osobowe będą przetwarzane dopóki, dopóty nie zostanie zgłoszony sprzeciw wobec ich przetwarzania, a w razie zgłoszenia sprzeciwu – przez okres przedawnienia roszczeń, jakie wobec TAKSICOM mogą przysługiwać osobie, której dane dotyczą.
12. Dane osobowe przechowywane są przez czas obowiązywania umowy między Klientem a TAKSICOM a także po jej zakończeniu w celu:
• dochodzenia roszczeń w związku z zawartą umową
• wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych
• zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
• statystycznym i archiwizacyjnym,
• maksymalnie przez okres 5 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
• marketingowym do momentu wniesienia sprzeciwu przez Klienta
13. TAKSICOM jest obowiązany do przechowywania dokumentów sprzedaży (tj. do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, przy czym zobowiązanie podatkowe przedawnia się w terminie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku (art. 86 § 1 w zw. z art. 70 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.). Po upływie wskazanych okresów czasu Państwa dane zostaną przez TAKSICOM zanonimizowane i będą przechowywane (przetwarzane) wyłącznie do celów statystycznych i historycznych.
14. Przetwarzanie przez TAKSICOM. wskazanych wyżej danych osobowych jest adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane, tj. do prowadzenia z Państwem negocjacji handlowych zmierzających do ewentualnego podpisania i następnie realizacji zawartej z Państwem umowy lub umów, na sprzedaż oferowanych przez TAKSICOM produktów, a także w celach marketingowych zmierzających w szczególności do ponownego zawarcia i realizacji umowy sprzedaży usług oferowanych przez TAKSICOM.
15. Przetwarzanie przez TAKSICOM wskazanych wyżej w pkt-cie 3 kategorii danych osobowych odbywa się zgodnie z prawem, a to na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia o ochronie danych osobowych, tj. na podstawie zgody osób, których dane dotyczą.
16. Posiadane przez TAKSICOM dane pochodzą od osób, których one dotyczą (tj. bezpośrednio od Państwa lub od Państwa upoważnionych pracowników), a także
z publicznych, powszechnie dostępnych stron internetowych i rejestrów, w szczególności z wyszukiwarki Krajowego Rejestru Sądowego i Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
17. TAKSICOM nie przekazuje i nie będzie przekazywał Państwa danych do odbiorców w państwach trzecich lub do organizacji międzynarodowych.


Newsletter